הסעות נכים בתל אביב

מה היא המשמעות של הסעה עבור נכה כזה או אחר? מה המיוחד בהסעות הנכים של חברת שטס הסעות? אילו עוד שירותים ניתן לרכוש בחברת שטס הסעות?

כל אדם באשר הוא זקוק לשירותי הסעות. אולם אין ספק כי עבור הנכה שירותי ההסעה הינם שירותים הכרחיים ולעיתים כאלה אשר בלעדיהם חייו הופכים להיות קשים הרבה יותר. חברת ההסעות שטס מכירה בצרכים המיוחדים של הנכים ומעניקה את השירותים הנדרשים לטובת שביעות רצונם וכמו כן לטובת נוחיותם המלאה של הנכה.

הסעות לנכים במרכז הארץ

חשוב לדעת כי, ישנם סוגי שונים של נכויות. לכל סוג של נכות יש את הצרכים שלו ועל כן לחברת ההסעות שטס יש את כל הפתרונות להסעה נכונה ובטוחה עבור ציבור הנכים. כמו כן צי הרכבים של חברת שטס מאובזר בכל הציוד והמתקנים הנדרשים וכאמור המתקדמים ביותר לטובת הגעתו של הנכה למחוז חפצו בצורה השלווה והבטוחה ביותר.

אולם אין ספק כי, המשאב החשוב ביותר של חברת שטס הסעות הוא המשאב האנושי. לחברת הסעות נכים בתל אביב או בכל מקום אחר בארץ, שטס הסעות, יש את הצוות המיומן ביותר לסוג כזה של שירותי הסעות. צוות הנהגים והעובדים של שטס הסעות עובר את ההשתלמויות וההדרכות הנדרשות על מנת ליעל ולשפר את השירותים עובר הנכים. עבור נהגי שטס, הסעות נכים בתל אביב היא שליחות לכל דבר ועניין.

איך בוחרים חברת הסעות לנכים

אין ספק כי מומלץ להתייעץ ולקבל את חוות הדעת של לקוחות מרוצים. לחברת ההסעות שטס יש הרבה מאוד לקוחות מרוצים ונאמנים לאורך הרבה מאוד שנים. כמו כן בחברת שטס נותנים דגש לצרכיו של הלקוח, עמידה עיקשת על לוחות הזמנים כפי שנקבעו מבעוד מועד, הקפדה על כלי רכב שטופים ונקיים.

הסעות נכים בתל אביב? אילו עוד שירותים ניתן למצוא בחברת ההסעות שטס?
כאמור מגוון מרשים ביותר של כלי רכב המיועדים להסעות גדולות וכמו כן הסעות לבודדים. אוטובוסים, מיניבוסים, מידיבוסים ועוד. שירותי ההסעות מותאמים להסעות ילדים על פי כל החוקים והתקנות. מחירים הוגנים ותנאי תשלום נוחים.

Call Now Button